Salonplus recensioni

Based on 2503 reviews
73%
(1835)
10%
(258)
5%
(127)
3%
(74)
8%
(209)
A
EXO Silent SX7
Annemiek v.d.P. (The Netherlands)
De perfecte frees voor nagelstylistes

Na jarenlang een Promed frees te hebben gehad en altijd hebben gedacht dat dat de beste frees was kom ik daar nu van terug, deze frees is fantastisch! Hij is super licht, hij trilt helemaal niet en hij maakt bijna geen geluid, je moet hem zien draaien om te weten dat hij aan staat. Daarnaast is hij heel mooi compact en stevig. Ik zou willen dat ik dit eerder had geweten. Niet twijfelen, kopen deze machine!

T’as encore installé mais ils sont super beaux, j’enverrai des photos quand ça sera installé

S
Zadelkruk ergonomisch 6001 Goud Wit
Stephanie G. (Belgium)

Zadelkruk ergonomisch 6001 Goud Wit

Le dossier se desserre et redescend régulièrement mais sinon bon produit

Wieltjes

De wieltjes zijn zo stroef dat je bijna omvalt met je stoel. Is dit op te lossen ??

F
Tabouret AM-961 Goud Wit
Fernanda v.d.B. (Belgium)
Perfect

Prachtig stoeltje heel handig in gebruik alles werkt heel soepel eenvoudig in elkaar te steken en draait heel soepel echt een aanrader

M
Behandelstoel Elektrisch Lux 3M Beuken
Miguel V. (The Netherlands)
Fantastisch product

Tot de ontvangst en uitpakken alles was zoals beschreven, geen beschadigingen, wij zij echt heel tevreden mee , wat en prachtig product.

Nicht zufriedenstellend….

Leider halten keine Fräser! 2x den gleichen Artikel bestellt, leider gleiches Problem, kann ich leider noch empfehlen

Sehr geehrte Denise,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zum PodoMonium Jimbo Handstück mitzuteilen. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie wiederholt Probleme mit dem Produkt hatten, insbesondere dass die Fräser nicht richtig halten. Dies entspricht sicherlich nicht dem Qualitätsstandard, den wir anstreben.

Wir nehmen Ihre Bedenken ernst und möchten dieses Problem umgehend angehen. Wir sind bereit, die Rücksendung des Produkts zu akzeptieren und Ihnen eine vollständige Rückerstattung zu gewähren. Zusätzlich stehen wir in Gesprächen mit unserem Lieferanten, um das Problem zu untersuchen und zu beheben, um zukünftige Vorfälle zu verhindern.

Bitte kontaktieren Sie uns so bald wie möglich, um den Rücksendevorgang einzuleiten. Wir sind verpflichtet, Ihre Zufriedenheit sicherzustellen und möchten diese Angelegenheit schnell klären.

Nochmals vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben, und wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen entstanden sind.

Mit freundlichen Grüßen,

Nagelfraeser-shop.de

Livraison catastrophique et service client désastreux

Le fauteuil est incroyable enfin s’il était arrivé neuf et non cassé à cause de la livraison. J’ai envoyé un mail au service client, et j’attends toujours la réponse…

Cher Rodrigue,

Merci pour vos commentaires et d'avoir porté cette question à notre attention. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre dans quel état votre Tabouret de selle 1004 Giovanni Noir est arrivé et le mécontentement que vous avez éprouvé vis-à-vis de notre service client.

Nous avons bien reçu les photos que vous avez envoyées illustrant les dommages, et nous prenons des mesures immédiates. Soyez assuré que nous vous fournirons un remplacement ou un remboursement complet dans les plus brefs délais.

Nous nous engageons à rectifier cette situation rapidement et à nous assurer que vous êtes satisfait de la résolution. Si vous avez d'autres préoccupations ou si vous avez besoin d'une assistance supplémentaire pendant que nous traitons votre demande, n'hésitez pas à nous contacter directement.

Encore une fois, nous nous excusons pour les désagréments et vous remercions de votre patience et de votre compréhension.

Cordialement,

Salonplus.fr

S
EXO Silent SX7
Sabine V. (Belgium)
Top toestel

“ “ en “🪶”…zo stil en het weegt bijna niets. En zeer fijn toestel in gebruik. Ik ben fan…zeer tevreden van mijn aankoop!!!!

S
Behandelstoel Elektrisch Soft 1 Wit
Sakina M. (The Netherlands)
Slecht

Na 3 weken nog niks binnen. Ik heb zoveel mailtjes gestuurd. Helpt niks . Jullie zijn alleen via de mail te bereiken . Spijt en wacht nog steeds op mijn spullen

Beste Sakina,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met uw bestelling van de Behandelstoel Elektrisch Soft 1 Wit. Het spijt ons zeer te horen dat u nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen en begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn.

We willen benadrukken dat we reeds in contact zijn en actief aan een oplossing werken. Uit onze gegevens blijkt dat de transporteur twee afleverpogingen heeft ondernomen, maar helaas was u beide keren niet aanwezig. Daarnaast was u telefonisch niet bereikbaar op de momenten van levering, ondanks dat een tracking code via email aan u verzonden was.

We zijn vastbesloten dit probleem op te lossen. Ons team zal verdere stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk en op een geschikt moment bij u wordt afgeleverd. We zullen ons best doen om de communicatie tussen onze transportdienst en u te verbeteren, zodat u succesvol bereikt kunt worden voor de levering.

Bedankt voor uw geduld en begrip in deze situatie. Als u verdere vragen heeft of aanvullende assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren via email. We staan klaar om u te helpen.

Met vriendelijke groet,
Behandelstoelshop.nl

Correct

Belle présentation et pratique mais présence de plastique d’emballage coincé sous les panneaux vissés. Etrange. Pas de commande par pédale. Notice en polonais. Accoudoirs pas confortables.

Cher Emmanuel Delaunay,

Merci pour votre commentaire et d'avoir partagé votre avis sur le Fauteuil Esthétique Électrique Lux 273B 3 Gris Foncé. Nous apprécions vos remarques sur son apparence et sa praticité mais sommes préoccupés par les problèmes que vous avez mentionnés.

Nous aimerions aborder la question du plastique d’emballage coincé sous les panneaux vissés. Pourriez-vous nous envoyer des photos de ce problème ? Cela nous aidera à mieux comprendre la situation et à garantir que nous pouvons vous fournir la solution la plus efficace.

Concernant le manuel d'instructions, nous nous excusons pour le désagrément causé par le fait qu'il soit en polonais. Nous sommes heureux de vous envoyer un manuel en français. Veuillez nous contacter afin que nous puissions organiser cela pour vous immédiatement.

Quant à la commande par pédale, ce modèle particulier n'en est pas équipé. Nous proposons d'autres modèles qui incluent des commandes par pédale, qui pourraient mieux répondre à vos besoins. Vous pouvez voir ces options ici : https://salonplus.fr/collections/fauteuil-esthetique-electrique?uff_y2350_tags=Optionnel.

Nous sommes ici pour vous aider et garantir votre satisfaction. Veuillez nous contacter dès que possible pour que nous puissions résoudre ces problèmes rapidement.

Merci encore pour vos commentaires, et nous sommes impatients de résoudre ces questions à votre satisfaction.

Cordialement,
Salonplus.fr

Supermooie en practische behandelstoel

Heel tevreden met mijn aankoop. Is bij iedereen aan te raden qua prijs en qualiteit!

H
Tabouret Goud AM-863
Henny v.B. (The Netherlands)

Goede service

Absolut zufrieden!!

Wir sind mit dem bestellten Artikel sehr zufrieden. Hatten schon viele Jahre einen Vorgänger in Benutzung, der nach über 10 Jahren nicht mehr konnte oder wollte!

P
Tabouret H13 Noir
Pierre M. (France)
Produit fidèle à la photo

Correspondant tout à fait à mes attentes, confortable, et de bonne qualité

D
Tabouret H5 Goud Zwart
Driesen W. (Belgium)
Topper van een behandel stoel

Zeer tevreden over !!!

G
Gabbiano Voetsteun Kappersstoel AL403 Goud
Georgina V.D.L. (The Netherlands)
Goed

Ben tevreden over deze voetsteunen, had eerst de lichtere versie besteld maar die waren veel te zwak. Deze zijn 🔝.

V
Gabbiano Haarstomer met Statief 828-FD
Vinushka J. (The Netherlands)
Vinushka Jagernath

Ongelooflijk dit. Nu staat er dat ze tweede poging een haarstomer hebben gestuurd. Dat klopt niet. De tweede keer heb ik mijn eigen pakket die ik retour heb gestuurd weer teruggekregen, dus weer GEBRUIKT!! De info klopt dus niet. Het was ook zelfde doos hoe ik het ingepakt. Daarnaast krijg ik ineens een mail van Mieke dat maar eenmalig morgen door Dpd opgehaald kan worden en omdat ik beperkt thuis ben dat ik dan maar zelf bij een punt moet afleveren: voor de duidelijkheid het is een grote doos en zware doos. Daarnaast hebben jullie een fout gemaakt en een gebruikte stomer gestuurd. Kan dit naar de teamleider verzonden worden en niet naar Mieke steeds die onklantvriendelijk handelt naar mij. Ze is helemaal niet servicegericht aan het communiceren en dan ook nog terwijl dit niet mijn fout is. Wat ga ik nou doen met een gebruikte haarstomer? Heel slecht. Zou hier nooit meer bestellen!

Beste Vinushka,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en feedback met de aankoop van de Gabbiano Haarstomer met Statief 828-FD. Wij nemen uw zorgen zeer serieus en het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed.

Wij willen benadrukken dat wij uitsluitend nieuwe producten verkopen. Het probleem dat u heeft ondervonden is voor ons net zo teleurstellend en wij zullen dit direct opnemen met onze leverancier om te onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Na uw eerste melding van de klacht hebben wij direct actie ondernomen en tot tweemaal toe een nieuw product naar u verstuurd.

We begrijpen de frustratie omtrent de aflevering van het pakket en de daaropvolgende miscommunicatie. DPD handelt onze leveringen af en het is mogelijk dat zij, indien u niet thuis bent tijdens de leverpoging, de levering bij uw buren afgeven. Wij zullen bekijken hoe we in de toekomst meer controle kunnen bieden over het leveringsproces, inclusief de optie om te specificeren dat levering alleen mag plaatsvinden op het opgegeven adres, indien dit uw voorkeur heeft.

We verzekeren u dat na de retour van het product, het volledige aankoopbedrag aan u vergoed zal worden. Het is nooit onze intentie geweest om u teleur te stellen, en wij hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen.

Ons team staat klaar om deze zaak naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kappersstoelshop.nl

e
Tabouret AM-877 Zwart
ella h. (The Netherlands)

Prima

A
Tabouret AM-877 Zwart
Anonimo (Belgium)

Exact zoals beschreven, zeer tevreden!

Très bon produit

Je l'utilise pour les traitements tricoligie ! J'en suis très satisfaite ! Je vais en prendre un autre

E
Medisept IQ 5L
Erica D.B. (Belgium)
Medisept

Kan niet oordelen nog steeds niet ontvangen

Z
Tabouret AM-304 Wit
Zahira s. (The Netherlands)

Ik heb de stoel nog niet ontvangen

Top van een behandelstoel

Echt een aanrader eindelijk kan ik meerdere behandelingen uitvoeren goed verpakt gemakkelijk te bedienen en de klant vindt het ook een geweldige behandel stoel de kleur is mooi en de taboeret met goud maakt het totaal pakket shine 😍♥️heel blij mee bedankt !'